Monday, June 16, 2014

Tips Penting Pemakaian Premium Beautiful

Assalamualaikum & Hi

Apa khabar kawan-kawan hari ni? Ada anak-anak yang buat perangai tak nak pergi sekolah tak? Heee... Kalau anak-anak buat perangai, mak ayah mesti lagi malas kan? Monday blues kata kan... 

Ni dah petang, apa cerita? Adakah dilalui dengan sebaiknya? Atau tergendala di tengah jalan? Apa-apa pun, kita kena pandai tangani setiap permasalahan yang datang.

Okey, let us continue.. Bukan itu yang Hana nak share petang ni.. Tapi... petang ni Hana nak share tips berguna untuk kawan-kawan yang dah rebut peluang tawaran hebat Premium Beautiful yang semakin hampir ke penghujung promosinya. 

Bagi yang berminat, cepat inform me. Masih belum terlambat okey!

1. Konsisten 8 Jam/Sehari

Untuk mendapatkan kesan yang baik, anda digalakkan memakai PB secara konsisten 8 jam setiap hari. Jadi untuk yang bekerja, anda boleh pakai pada waktu pagi semasa nak pergi kerja, kemudian balik kerja boleh tanggalkan. 

Mudah, kan? Tak perlu senaman berat, pil, atau jus/minuman langsing. Kalau ditambah dengan senaman seperti yang disarankan, akan bertambah cepatlah & bertambah baik lah kesan yang akan diperoleh. Dengan memakai PB secara konsisten dapat membantu anda dalam pembentukan & penurunan badan.

Pada waktu malam @ semasa hendak tidur, boleh pakai waist nipper/bengkung untuk anda yang mengalami masalah sakit belakang & sukar tidur. caranya hanya hamparkan di atas tilam, kemudian tidur atas waist nipper tersebut. Tak percaya? Cuba dulu. Baru tahu.




2. Cara Pengendalian di Tandas

Ketika anda mahu membuang air kecil/air besar, anda tidak perlu risau macam mana nak buka PB. Sebab anda akan diajarkan cara paling senang & mudah. 



3. PB Sebagai Pakaian Dalam!

Jangan tak tahu.. Bila anda memakai PB, anda tidak perlu lagi memakai bra @ panty yang lain. Ini kerana PB adalah pengganti kepada pakaian dalamm anda. Tujuannya supaya mendapat direct contact  F.I.R di dalam PB dengan kulit kita.




4. Ketika Datang Haid

Dibolehkan memakai seluar dalam lain ketika datang haid untuk mmudahkan memakai pad.




5. Healing Crisis / Krisis Penyembuhan

Jangan terkejut jika anda mengalami kegatalan, pening kepala & sakit belakang kerana ianya hanya sementara. Krisis penyembuhan berlaku menandakan badan sedang mengeluarkan toksin melalui perpeluhan. Sekiranya anda mengalami pening kepala, segeralah minum air kosong secukupnya. Jika mengalami kegatalan, segera mandi & rendam PB dengan air suam. Anda perlulah bersabar & teruskan pemakaian.




6. Minum Air Sekurang-kurangnya 8 Gelas Sehari

Anda disarankan minum air kosong yang banyak kerana F.I.R di dalam Premium Beautiful memerlukan air yang banyak untuk bertindak balas.


Jadi bagaimana? Andai ada sebarang pertanyaan boleh contact me.. Jangan malu jangan segan tau.. Just text me for any inquiry.

+6011-26438515



No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.