Sunday, June 8, 2014

Kesan Awal Selepas Memakai Premium Beautiful

Assalamualaikum & Hi

Today Hana nak share berkenaan Kesan Awal Pemakaian Korset Premium Beautiful. Ini wajib diketahui oleh mereka yang memakai Premium Beautiful Corset ni.

Bagi yang memakai Premium Beautiful, mereka akan alami 'healing crisis'... Proses ini berlaku kerana kesan penyahtoksin dari dalam badan sedang berlaku. Keadaan ini adalah berbeza bagi setiap orang. Ini kerana ianya bergantung kepada tahap kesihatan badan seseorang. Jangan risau kerana ianya bermakna badan kita bertndak balas dengan Premium Beautiful. Biasanya 'healing crisis' yang terjadi akan berkahir dalam masa 24 jam.. Tetapi... Bergantung kepada tahap ketoksidan badan masing-masing.

Jom sambung baca lagi...

1. SAKIT KEPALA



Bagi mereka yang kerap sakit kepala & migrain, pastikan minum air masak yang secukupnya.

2. SAKIT TULANG BELAKANG


Bagi mereka yang selalu mengalami sakit belakang, ini kerana tindakan awal Premium Beautiful untuk menyelaraskan tulang belakang.

3. RASA MENGANTUK


Ada kemungkinan juga oksigen kurang sampai ke kepala. Jadi, pastikan anda minum air masak secukupnya. 

4. KENTUT @ SENDAWA



Bagi mereka yang banyak angin, keadaan ni berlaku kerana tindakan untuk membuang angin dalam badan. Angin yang banyak di dalam badan bermakna badan berasid. Ini merupakan salah satu tindakan Premium Beautiful iaitu membuang angin melalui kentut atau sendawa.

5. BADAN RASA SEDIKIT SAKIT



Bagi mereka yang selalu demam & sakit-sakit sendi, ini kerana semasa memakai Premium Beautiful ia bertindak seperti di dalam proses mengurut. 

6. PAYUDARA TERASA SENGAL-SENGAL



Kesan ini terjadi kerana ia di dalam proses untuk memulihkan & bertindak untuk menegangkan & menaikkan semula payudara seperti zaman remaja. Best kan?

7. BERAT BADAN TURUN



Ini menunjukkan badan si pemakai tidak sesuai dengan pemakai. Fungsi utama Premium Beautiful ialah untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal mengikut ketinggian seseorang. 

8. GATAL-GATAL BAHAGIAN BADAN & BAHAGIAN TERTENTU




Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan kehitaman pada bahagian pinggang mungkin berlalu, teruskan memakai Premium Beautiful untuk mengeluarkan toksik-toksik di dalam badan. So, di sini ada satu cadangan. Selepas tanggalkan korset, terus mandi & terus basuh menggunakan PB Wash. Minum air masak secukupnya juga.

9.  BADAN TERASA CERGAS, LEBIH AKTIF & LEBIH RINGAN

Ini berlaku kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan F.I.R (Far Infrared Rays). 

Secara ringkasnya, Premium Beautiful membantu meningkatkan tahap kesihatan si pemakainya selain mendapat bentuk tubuh yang lebih menarik & menurunkan berat badan secara selamat. Tanpa suntikan, tanpa pil, tanpa pembedahan.

Berminat untuk bersama-sama merasai kehebatan Premium Beautiful? Free Consultation & Free Fitting available.. Just text me.. Jangan malu jangan segan. Kita kan kawan... (^_^)

+6011-26438515


No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.