Saturday, June 7, 2014

Kelebihan Berpuasa dengan Premium Beautiful

Assalamualaikum & Hi

Haa.. Ramadhan dah hampir tiba ni.. Bak kata pepatah mat saleh.... "ramadhan is around the corner.."
Eceh...Nak berperibahasa orang putih la pulak.. Heee.. Tak salah kan..

Agaknya ramai tak yang tahu apa kelebihan memakai Premium Beautiful semasa menjalani ibadah puasa?

Bagi yang dah tahu & dah rasa tu... Alhamdulillah, bagus kan? Bagi yang belum rasa tu... Cepat-cepat contact Hana...!!!

Bila anda pakai PB semasa berpuasa, badan akan lebih cergas & bertenaga (if pakai konsisten). Lepas tu dapat menghilangkan gastrik... Dan dalam masa yang sama, lemak-lemak & perut buncit tidak lagi kelihatan. Nanti hari raya boleh la melaram dengan baju-baju cantik tu. Tak ke rasa rugi kalau beli raya mahal-mahal, tapi tak boleh pakai atau pun bila pakai tu ternampak lemak & perut buncit berselerak. Baju yang cantik pun tak nampak cantik. Tapi bila pakai Premium Beautiful, badan pun automatik akan nampak terletak & shape badan nampak kemas.

Cepat sebelum menyesal...!!!!

1. Mempercepatkan penurunan berat badan
Tubuh secara automatik akan mencari sumber energi dalam badan iaitu lemak, semasa berpuasa energi yang masuk akan berkurangan. Biasanya berat badan akan berkurang sampai 2-4 kg (purata). Tapi dengan pemakaian Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar. Ini memberi kesan penurunan berat badan yang lebih cekap, iaitu 4-8 kg.

2. Mengeluarkan toksid/racun dalam badan
Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun daripada tubuh melalui kolon, ginjal, pari-paru, kelenjar & kulit. Selama makanan tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh & mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem perkumuhan & dinyahkan melalui organ pembuangan (perpeluhan, pembuangan air besar, kencing).

3. Mencegah Stroke
Menurut beerapa penelitian, ia dapat meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein) & menurunkan lemak trigeliserol (pembentukan kolesterol LDL - Low Density Lipoprotein) yang dapat mengganggu kesihatan tubuh badan kita.

4. Pertumbuhan sel-sel baru lebih cekap
Rasa lapar membuat organ internal di dalam tubuh bergerak & bereaksi "melahap' sel-sel rosak demi memenuhi keperluan makanan. Seterusnya tubuh akan segera menggantikan sel-sel baru, agar kembali berfungsi.

5. Memakai Premium Beautiful semasa berpuasa dapat mengekalkan kecergasan badan tanpa rasa kelaparan & kehausan yang melampau.
Ini adalah kesan grip & mendakap kemas perut membuatkan anda sentiasakenyang & bertenaga. Berat badan turun ke berat yang ideal. Bentuk badan menjadi 'fit & firm' ala-ala anak dara dulu.

Jangan malu jangan segan just text me. Kalau ada sebarang pertanyaan, okey? Kita kan kawan..
+6011-26438515







No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.