Wednesday, June 18, 2014

Pencegahan dan Rawatan Kanser

Assalamualaikum & Hi

Kanser adalah masalah kesihatan yang amat menakutkan...! Bila dengar saja KANSER semua orang takut. Bila dengar tu, kita umpama hilang nyawa dah. Walaupun baru stage pertama. Yang masih punya banyak pilihan rawatan.

Selalu bila dengar saja KANSER yang terbayang di mata hati minda kita hanya KEMATIAN...!!!

Jadi, sebelum berlaku apa kata kita lakukan pencegahan.. Sekurang-kurangnya kita tidak menyesal kemudian hari akibat tidak langsung melakukan pencegahan. Betul tak?

Menurut Kanser & Wanita, faktor penyumbang utama kepada peningkatan fataliti akibat kanser adalah kurangnya kesedaran berkenaan kanser & kekurangan langkah pencegahan yang berkesan.




Fungsi Far Infrared Rays ( F.I.R) di dalam Premium Beautiful membantu meningkatkan pengedaran darah & juga mengurangkan radang & kesakitan pada otot & sendi. F.I.R juga mampu meningkatkan kadar metabolisma & kesembuhan pada tisu.

Dengan penggunaan Premium Beautiful Corset secara berdisiplin iaitu 8 jam setiap hari. Anda dapat mengurangkan risiko daripada terjadinya perubahan sel normal yang boleh mengundang kepada perebakan sel abnormal tersebut kepada tisu & bahagian lain yang berdekatan seperti kalenjar atau lobul, pembuluh darah, salur limfa & nodus limfa. Pengumpulan sel abnormal ini boleh menyebabkan tumor atau kanser.

Selain daripada menggunakan Premium Beautiful Corset kita juga wajar ketahui bahawa sel kanser akan hidup dengan aktif dalam keadaan badan berasid.

Bagi mengembalikan badan kepada keadaan yag kurang berasid, amalkan meminum GARAM BULUH juga boleh membantu membekalkan vitamin & mineral surih yang diperlukan badan bagi meningkatkan keupayaan sistem imunisasi badan ia juga memujudkan keadaan beralkali di dalam badan bagi mengurangkan keasidan badan. Keadaan badan yang beralkali akan mengurangkan keadaan yang sesuai untuk tumbesaran sel kanser dalam badan. 

Jadi, apa kata kita amalkan pencegahan. Untuk Free Fitting Premium Beautiful, just text me.. Jangan malu jangan segan. Kalau nak dapatkan Garam Buluh, pun just text me okey.

Kalau tak nak Garam Buluh, nak Mineral Coffee pun boleh. Sebab dalam Mineral Coffee pun ada garam buluh...

Premium Beautiful Classic / Premium Beautiful Elegence


Mineral Coffee



Garam Buluh





No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.