Monday, July 29, 2013

Mineral Coffee

Assalamualaikum & Hi

Pernah dengar kopi ajaib? Mineral Coffee? Sebenarnya ia adalah produk yang sama. Mineral Coffee ni sangat sedap & memberikan manfaat kepada kesihatan anda. Bukan sekadar minuman kopi.

Mineral Coffee mengandungi garam buluh asli & aroma kopi Robusta yang menenangkan. Mineral Coffee juga kaya dengan mineral magnesium. Mineral Coffee dengan kopi Robusta mengandungi 10% chlorogenic acid & caffeic acid yang membantu menghindarkan penyakit yang disebabkan oleh radikal bebas seperti kanser.

Sesuai diambil oleh mereka yang menghidapi:
- darah tinggi
- kencing manis
- jantung
- asthma
- penyakit saraf/strok
- Alzheimer
- untuk awet muda

Penduduk U.S minum kopi untuk stamina & awet muda. Ditambah dengan garam buluh. MasyaAllaah.. Dengan harga yang murah dan kelebihan yang ada, insyaAllaah dapat membantu dalam kehidupan harian jika dijadikan amalan. Pesakit kencing manis boleh amalkan mineral coffee sebab mineral coffee guna non-dairy milk creamer with milk protein which is simple glucose easy to convert to energy booster tanpa memerlukan insulin.

Kealkaliannya menyebabkan tahap asid dalam perut yang akan meningkat sewaktu lapar menjadi neutral. So automatically kurang rasa lapar & kurang makan tetapi pesakit tidak akan alami hypoglycemia kerana sel badan dah dapat energy directly from the mineral.
Mineral Coffee tinggi dengan magnesium. Tahu tak magnesium adalah elektrolit yang penting untuk jantung dan bagi mereka yang selalu cramp @ kebas kaki, amat sesuai amalkan mineral coffee. Cepat hilang. Sakit tumit? Sakit lutut? Boleh amalkan juga.





No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.