Sunday, July 28, 2013

Bio Velocity Sleep Mate

Assalamualaikum & Hi

Bio Velocity Sleep Mate mambantu kita meningkatkan tahap kesihatan. 



Eksperimen ini menunjukkan biji benih kacang hijau yang ditanam & diletakkan atas BVSM & yang tidak diletakkan di atas BVSM.



Proses penuaan akan dilalui oleh semua manusia. Semakin meningkat usia, pertahanan tubuh juga semakin kurang & lemah. Ditambah lagi dengan gaya hidup yang tidak sihat & penyakit lain seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, penyakit jantung, penyakit buah pinggang dan lain-lain lagi.

BVSM ini membantu seseorang pengguna untuk meningkatkan tahap kesihatan & mengatasi masalah ksihatan yang dihadapi.




Apakah anda tahu apakah kesan radiasi terhadap tubuh badan?



Selain membantu mengatasi masalah kesihatan, BVSM juga membantu memulih & menyegarkan semula tubuh badan selepas seharian kita berkerja.

Bagimana?

Hanya lapikkan BVSM di atas tilam & tidur diatasnya. Anda akan rasai kesegarannya apabila bangun nanti.

Tenaga yang telah lemah, dipulihkan. Tidur yang panjang ATAU pendek tidak sepenuhnya menentukan tidur seseorang itu berkualiti. Lazimnya kita dinasihatkan agar tidur 8 jam setiap malam untuk mendapatkan tidur yang berkualiti.

Tapi bagi sesetengah orang, mereka akan mengalami waktu tidur yang singkat akibat melaksanakan tugas tertentu, mengalami masalah insomnia ATAU sukar tidur.

Jadi, BVSM dapat membantu masalah insomnia & memberikan tidur yang lebih berkualiti.




Ini antara individu yang MESTI mendapatkan BVSM sebagai teman baru :-




Seperti yang telah dikatakan pada awal tadi. Semakin meningkat usia, pertahan tubuh semakin lemah, emosi juga menjadi tidak stabil, juga menjadi tertekan dengan pelbagai masalah yang dihadapi sehari-harian.




Mesti ada yang tertanya-tanya bagaimana BVSM ini dikatakan mempunyai teknologi Bio Velocity.. Cuba baca di bawah ini.




Fungsi BVSM :-







Jadi jangan tunggu lagi...! Jom grab PROMOTION buy 4 unit of BVSM and get REBATE RM300..! Promosi akan berakhir bila-bila masa.

Boleh hadiahkan kepada ibu bapa, gunakan untuk diri sendiri, berikan kepada anak-anak, boleh jual juga. Supaya manfaatnya dapat terus dikongsikan.

Hana
+6011-26438515
hanaradzi12@gmail.com





No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.