Sunday, July 28, 2013

Flabby Tummy?

Assalamualaikum & Hi

Ramai wanita di luar sana mengalami flabby pada tubuh badan. Lagi-lagi di bahagian perut kan? Zaman sekarang ni tak kiralah remaja atau ibu-ibu yang lepas bersalin, kalau tak pandai jaga badan.. Abang sayang cari lain, macam mana? Kita bukanlah nak mintak semua tu, tapi percayalah wahai kaum wanita. Tubuh badan kita sangat berharga. Bila badan cantik terbentuk, kita sendiri akan lebih yakin dengan diri sendiri. Apatah lagi bila berada di luar rumah. Kita sendiri akan lebih berkeyakinan untuk berdepan dengan orang ramai. Ada juga suami yang tidak kisah si isteri berbadan gempal. Tapi kita sendiri macam mana? Yakinkah pada diri? 

You all sendiri tahu apa yang tidak baik kalau badan terlalu besar, lemak berlebihan, atau sudah dikira pada tahap obes.. Boleh mengundang banyak penyakit. Bila dah jatuh sakit, tak ada gunanya lagi. Duit habis untuk beli ubat. Ni pun bukan nak minta. Tapi nak you all fikir, kalau tubuh badan sihat macam mana kita rasa dan kalau tubuh badan sakit, macam mana pula rasanya. Menjejaskan kehidupan kan?

Allaah SWT pun suruh kita mencegah daripada mengubati.

Jom buat spot check sendiri, ada tak flabby or lemak-lemak menggelebir di tubuh badan!
Adakah you all salah seorang yang mempunyai semua ini?


Oh No!!!! I don't want all these happen to me!!!


Cuba picit macam ni? Perut anda seperti ini??



Nak pakai jeans / kain pun susah nak zip??


gambar hiasan

Dah pakai jadi macam ni pula. lemak-lemak terkeluar. Segannya!!!!
kalau pun bukan untuk berpakaian begini di khalayak ramai,
pastinya untuk tatapan suami tercinta, bagaimana pula?

Setiap wanita ingin kelihatan cantik. Nak lagi di hadapan suami tercinta. Suami mesti bangga ada isteri yang cantik dan tubuh yang menarik. Jadi, Premium Beautiful Corset memang pilihan bijak.

Memang stress la bila tengok cermin, "kenapa nampak perut buncit ni.." . Bila pakai baju atau dress sure nampak 'kek lapis'. So automatik rasa kurang berkeyakinan, kan? Sebab malu dengan orang sekeliling, nanti kena tegur. Tak pun dipandang sinis oleh orang sekeliling. Sekarang tak perlu risau lagi. Premium Beautiful akan membantu menyelesaikan masalah you all. Hanya dengan memakai 5 minit, you all nampak hasilnya. TRUST me!

Nak yang mana?

Kalau nak bertunang, berkahwin atau nak melahirkan anak seterusnya proses berpantang.. Alangkah bagusnya kalau dapat pakai baju cantik yang disukai. Sangat bagus kalau nak jadikan PB sebagai teman dan memang pilihan yang tepat.

Yang mana pernah mengandung dan melahirkan anak, sure badan akan naik berganda-ganda kan? Ada sesetengah orang tu, badan cepat naik dan cepat turun. Ada pula cepat naik tapi lambat turun. Yang jenis ni susah la. Memang stress. Dengan Premium Beautiful ni, anda boleh dapatkan bentuk badan yang asal macam zaman anak dara dulu....

Jika berminat, kami ada FREE fitting untuk you all. Nak bagi anda pakai, cuba rasa, baru nilai dan bezakan Premium Beautiful dengan korset lain.
Hana - 01126438515 (SMS/WhatsApp/LINE/WeChat)


No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.