Sunday, July 28, 2013

Kenapa Perlu Memilih Premium Beautiful Corset

Assalamualaikum & Hye


Pernahkah anda terfikir kenapa perlu memilih PREMIUM BEAUTIFUL CORSET sebagai pakaian asas? Kami bukan sekadar menjadikannya sebagai pakaian asas tetapi juga menjualnya.


  • Premium Beautiful telah berada dipasaran hampir 20 tahun! Dari segi penjenamaan Kita tak PERLU RISAU lagi, sebut saja Premium Beautiful semua orang tahu! Bukan itu sahaja jika produk ini tak bagus, tak ada orang nak beli. Mesti dah lama dihentikan penghasilan produk ni.
  • Korset Superbrand dunia! Superbrand ni dengan jemputan sahaja!
  • Jaminan seumur hidup (LIFETIME WARRANTY). Kita beli harga harga 2k + , Contoh Handbag, TV, Komputer dan lain-lain. Tidak ada perkara seperti ini, jaminan seumur hidup! Tetapi PB bernilai setiap sen! Tak rugi pun keluarkan RM2000+, tetapi jangka hayat adalah seumur hidup! PERKHIDMATAN PERCUMA.

Semua wanita mengunakan BRA.

  • Barang yang dijual ini merupakan barang yang sangat ​​LOGIC (masuk akal)! Perempuan mana tak pakai 'Bra'? atau baju DALAM dan seangkatan dengannya? Jadi Premium Beautiful adalah penyelesaian untuk setiap wanita di luar sana! Hanya mendidik wanita bukan pakai bra yang memberikan manfaat APA-APA PADA Diri Sendiri, lebih baik tukar Sahaja dengan Premium Beautiful!
  • Sesuai untuk SEMUA jenis badan! Dari kurus untuk 'curvy', bentuk pir, epal, silinder dan 'hourglass'! Saiz yang sesuai untuk pelanggan! Menepati saiz badan setiap pelanggan.
  • Testimoni PERCUMA! Banyak orang berkongsi testimoni online! Jadi apa yang anda perlu lakukan hanya KONGSI dengan orang lain! Begitu mudah dan sungguh mudah.
  • Premium Beautiful ni satu jenis sahaja, warna HITAM. Cuba bayangkan kalau banyak warna & corak? Sorang mintak polka dot, sorang mintak pink with lace and all... pening! satu jenis kan senang!
  • Bonus dengan Premium Beautiful bermula 4-5-6 figures a month! Cool!!! That's why when I first started the business I was like ok ni sama dengan gaji fresh grad engineer! 
  • Sangat sesuai untuk orang yang nak cari extra income, yang tak ramai kawan, yang tiada pengalaman dalam business or marketing background, yang baru je nak bertatih dalam perniagaan.. so instead jump into business sendiri.. baik buat Premium Beautiful ! No experience required ! Sambil belajar sambil buat, dapat intensive training for FREE.. Tapi income yang dapat bulanan adalah BERSIH tak ada OVERHEAD nak kena minuss semua..
  • So people what are you waiting for come let's join OUR journey together with Premium Beautiful !!!

Hana 
Available for :
 SMS/Whatsapp/LINE/Wechat 
011-26438515

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.