Monday, May 12, 2014

Turun Berat Badan Dengan Selamat & Berkesan

Assalamualaikum & Hi

Kalau nak turunkan berat badan, kenalah bijak buat pilihan. Kalau anda boleh berdisiplin & bersemangat tinggi, hati waja memang nak turunkan berat badan, boleh.. Tapi mesti dapatkan saranan yang betul daripada yang bertauliah. 


Macam biasa kalau nak turunkan berat badan secara sihat, selamat & berkesan kenalah amalkan :-
  • bersenam 3 kali seminggu, 30 minit setiap sesi (sekurang-kurangnya)
  • mengamalkan diet yang seimbang (bukan diet yang tak makan langsung/skip waktu makan)
  • mengamalkan gaya hidup sihat
  • banyakkan minum air putih/air kosong
dan banyak lagi tips menurunkan berat badan yang sihat & selamat. Tapi yang disebutkan ni adalah yang sangat famous la. Betul tak?

Ada seorang doktor di tempat kerja Hana ni, memang terkenal dengan tabiatnya yang suka ber'jogging'...Setiap petang memang dia akan pergi ber'jogging' di Taman Tasik Titiwangsa. Pagi pun dia akan pergi kalau tak ada aral. Macam dah jadi kewajipan baginya.

Badan dia maintain slim. Tak naik tak turun katanya. Tapi kena rajin la. Bila dah start, tak boleh skip. Kalau start skip/tinggal memang akan jadi malas la jawabnya.

Bagi yang tak rajin nak bersenam ni selalunya akan cari jalan macam-macam nak turunkan berat badan. Ada yang sanggup bahayakan kesihatan demi nak turunkan berat badan. Itu cara ta selamat.

Tapi bagi golongan yang kurang rajin bersenam ni, bolehlah pilih Premium beautiful untuk membantu menurunkan berat badan. Yang paling penting.....Ianya merupakan cara yang SELAMAT, MURAH & BERKESAN!

KENAPA saya katakan ianya kaedah yang MURAH, SELAMAT & BERKESAN?
  1. Keluarkan belanja sekali seumur hidup. Kenapa ya? Sebabnya Premium Beautiful ada LIFETIME WARRANTY.. Tak perlu tukar cangkuk, bra dll jika saiz badan berkurang.
  2. Tiada pembedahan, tak perlu ambil pil/jus perlangsingan badan, tiada suntikan
  3. Berkesan. Sesiapa saja yang KONSISTEN pakai Premium Beautiful ni mesti akan puas hati.
Kalau pakai Premium Beautiful lepas tu rajin bersenam, amalkan diet yang seimbang, diet yang betul... Akan lagi cepatlah proses menurunkan berat badan. 


Premium Beautiful ada TAWARAN HEBAT tau. Contact me for details. +6011-26438515.

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.