Tuesday, April 15, 2014

Obesiti + Weight Loss + Langsing

Assalamualaikum & Hi

Apa khabar pembaca blog yang Hana sayang ni? Hopefully kawan-kawan pembaca di luar sana sentiasa berada dalam kesihatan yang baik. Kalau tak sihat tu, cepat cari penawarnya. Lagi bagus kalau ada pencegahan berbanding terpaksa merawatnya. Betul tak?

Istilah cantik itu sendiri luas maksud & pemahamannya, kan? Ada yang nak cantik wajahnya, ada yang nak cantik tubuhnya, ada yang nak cantik dari hujung rambut sampailah hujung kaki. Tapi sudah pastilah semua orang nak cantik dari hujung rambut sampai hujung kaki, kan?
siapa tak nak cantik + langsing macam ni kan? semua orang nak.

Itu terpulang kepada individu. Hak masing-masing. Kita tak ada hak nak menghalang. TETAPI kalau nak cantik macam mana sekali pun.. Biarlah berpada-pada. Jangan sampai membahayakan nyawa. Kita hanya ada SATU nyawa. Ada ke orang yang ada SEPULUH nyawa? Tak ada kot.. Kan? Kalau ada, tunjukkan kepada dunia, siapa dia yang ada SEPULUH nyawa tu.

Sekarang ni ramai antara kita yang tak mementingkan kesihatan. Obesiti pun semakin meningkat. Obesiti boleh mengundang pelbagai penyakit. Tak takut ke kalau dapat serangan jantung? darah tinggi? kencing manis? kegagalan buah pinggang? dan banyak lagi penyakit lain yang akhirnya boleh membawa maut. Semuanya akibat tidak menjaga kesihatan tubuh badan.


Ada pula ada kesedaran yang tinggi tentang penjagaan kesihatan. Nak turunkan berat badan dengan cepat, nak cepat dapat tubuh yang langsing. Lepas tu tak fikir panjang, terus amalkan apa saja kaedah menurunkan berat badan hingga tak fikir kaedah tu bahaya @ selamat.


So kalau nak tahu apa kaedah selamat & berkesan untuk menurunkan berat badan, cepat contact me.. Ada special promotion sekarang.. Jom, jom..

Hana
011-26438515

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.