Saturday, January 18, 2014

Kami Hebat! GLAM Hebat! Pasti Hebat!

Assalamualaikum & Hi

Di GLAM ilmu diberi percuma. Leaders sanggup buat kelas untuk anak buah. Tujuannya supaya anak buah punya ilmu yang cukup untuk meneruskan bisnes dengan lebih yakin. Bila ada ilmu, bisnes pun menjadi-jadi. Pergi kelas tengok leaders semua bersemangat nak bantu anak buah.. Anak-anak buah ni apatah lagi.. Kena lebih bersemangat la.

Leaders sanggup hulur tangan untuk bantu anak buah.. Anak-Anak buah mesti kena sanggup sambut huluran tangan leaders. Dah ada orang sanggup nak tunjuk jalan kejayaan, kita pun kena sanggup ikut kalau nak berjaya.

Dulu Hana rasa buat bisnes ni macam susah sangat. Tapi slowly bila fikir 'mudah je, mudah je'... In sha Allaah... Semuanya jadi mudah. Aura positif itu penting. Aura dari dalam di zahirkan melalui tindakan & tak lupa penampilan.. Akan membuatkan kehidupan jadi lebih mudah dengan izinNya...

GLAM sediakan kelas percuma untuk team member. Nak buat bisnes kena ada ilmu. Bila ada ilmu, semuanya jadi mudah. Kalau tak ada ilmu, susah juga. Seronok dengan GLAM. Leaders pulak tak jemu nak bimbing tangan anak-anak buah untuk turut sama berjaya.

Kami hebat! GLAM hebat! Pasti hebat!

Be a part of our team.. U will never be regret.. Hehee..
Contact Hana for further details. 011-26438515...

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.