Thursday, January 30, 2014

Hadiah Istimewa Untuk Ibu Bapa!

Assalamualaikum & Hi

Hana nak tanya.. Hadiah apa yang paling istimewa untuk diberikan kepada ibu bapa? And did u think it is enough & could make them happy..?

Rasanya tiada hadiah yang lebih bermakna apabila melihat kedua-dua ibu bapa kita hidup bahagia, sihat & cergas menjalani kehidupan harian di samping keluarga tercinta...

Kalau mereka sakit, kita pun akan susah hati kan? Siapa yang suka tengok insan yang kita sayang, menderita sakit.. Apa yang kita boleh cegah, kita cegah. Tapi kalau dah jatuh sakit jugak.. Kita kena ikhtiarkan kesembuhan & tawakal kepada Allaah SWT..

Hana dah hadiahkan Bio Velocity Sleep Mate kepada mak dan abah. Alhamdulillah abah yang dulunya sakit lutut & tak boleh duduk antara dua sujud semasa solat.. Sekarang dah boleh lakukan lebih baik.

Orang tua.. Biasalah sakit lutut, sakit sendi.. Happy kan bila tengok ibu bapa kita beransur sihat? Jadi, rasanya awak semua pun patut hadiahkan Bio Velocity Sleep Mate untuk ibu bapa.

Jangan lupa... Tubuh badan kita pun kena jaga. Bio Velocity Sleep Mate boleh membantu untuk dapatkan kehidupan & kesihatan lebih baik.. Which is mean banyak kebaikkan kepada tubuh badan kita.

Jom GRAB it now! While promotion is extended! Text me.. +6011-26438515...

Buy 3 unit of BVSM, get special price for the 4th unit..


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.