Friday, January 24, 2014

GLAM Beri Ilmu Percuma. Nak?

Assalamualaikum & Hi

Nak buat bisnes ni kena professional. Barulah menjadi. Bukan main semberono.. Kalau tidak, kejap hilang kejap timbul.. Tak best la macam tu. Syarikat yang kukuh, business plan yang bagus.. Ada mentor yang hebat.. Semuanya tak mustahil.

Kami bukan sahaja diajar untuk berniaga tapi lebih daripada itu.. Bagaimana gunakan social media networking dengan betul. Bisnes lain ada ajar details macam ni tak?

Mentor-mentor hebat kami ni, dah berjaya genggam income 5,6 angka setiap bulan, melancong percuma ke lebih 10 buah negara, dapat luangkan masa dengan family dengan sebaiknya, dapat berikan yang terbaik untuk anak-anak, dapat miliki kereta idaman, shopping tanpa risau duit habis, beli barang-barang branded..

Wooww... Best kan?

Tapi semua mereka bermula dar bawah. Bukan terus berada di tempat mereka sekarang. Berusaha gigih untuk mengecapi apa mereka ada kini. Kagum dengan semangat mereka semua.

Haa.. Nak bagitahu... Kelas GLAM ni diadakan setiap hari Jumaat (malam). Yang bestnya... Kelas adalah percuma! Siapa nak bagi kan? Dah la diajar step by step.. Lepas tu kelas FREE.. Tak nak? Siapa tak nak, FREE kan...

Jumpa kawan-kawan yang bersemangat nak berjaya, sentiasa positif... Buatkan kita pun rasa makin semangat & berfikiran positif. Itu yang kita nak kan? Here they are.. Meet new friends.. Yang bestnya, depa pun orang utara! hehee... Jumpa orang kampung...

Najaha, Hana, Nadheera, Ramizah
(kami orang utara.....!)

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.