Tuesday, May 23, 2017

Suri Rumah Berpendapatan

Assalamualaikum & Hi


Tengah buat apa tu? Ada suri rumah yang tengah baca entri ni tak? Nak share something dengan awak semua ni. Kalau tengah rehat-rehat, boleh la singgah sekejap, baca entry istimewa untuk awak ni..

Waktu-waktu kemuncak macam ni, mungkin ada ibu-ibu yang tengah selesaikan kerja-kerja di rumah kan? Mungkin ada juga yang tengah pilih lauk di pasar/pasaraya.


Tak kisah pun apa aktiviti anda. Yang penting anda menjalankan tanggungjawab dengan baik.

Dalam waktu tu nak cakap sikit la.. Jangan terasa pula ya. Niat hana cuma nak perbaiki diri sendiri & ajak rakan-rakan lain ubah penampilan.


Walaupun awak seorang suri rumah, bukan bermakna awak kena nampak tidak bermaya, tidak menarik sebab letih & tiada masa untuk cantikkan diri. Jangan anggap awak tak boleh bergaya walaupun awak seorang suri rumah.


                                            Image result for sexy housewife

Ada suri rumah yang rasa malu nak bergaya sebab dia rasa dia cuma seorang suri rumah. Please buang rasa malu tu jauh-jauh. Awak pun boleh bergaya macam mereka yang bekerjaya. Bergaya ikut kemampuan, tapi biar bijak buat pilihan supaya nampak menarik.


Dan suri rumah pun boleh ada income solid setiap bulan. Ada payslip yang sah, boleh diguna untuk beli aset seperti kereta, rumah dan apa-apa yang memerlukan payslip.


                                    Related image

Suri rumah juga boleh shopping apa saja yang diinginkan, bergaya seperti wanita bekerjaya & berpangkat tinggi, pergi bercuti bersama keluarga tanpa risau tak cukup wang. Tak risau hanya guna duit suami untuk bercuti. Boleh share dengan suami bawa keluarga bercuti.


Bagi yang rasa nak ada solid income, ada payslip, nak macam semua yang disebut tadi, anda pastii boleh dapatkannya.

Yang penting mempunyai semangat yang tinggi, rajin berusaha. Pasti akan dapat one day nanti.

Nak tahu how seorang suri rumah boleh pegang income bulanan 4-6 angka atau lebih rajin lagi lebih banyak income yang akan diperoleh.. Boleh contact hana ya.

Hana akan tunjukkan cara macam mana nak dapatkan semua tu.

Mentor TDC yang berpengalaman akan guide hingga anda mampu guide suri rumah lain pula hingga berjaya.

Jom sertai TDC untuk capai impian besar anda.

Hana Radzi
013-4210012
The Diamond Circle



No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.