Sunday, November 24, 2013

Peluang Menjana Pendapatan Sampingan!

Assalamualaikum & Hi

Masih tercari-cari produk apa yang nak dipasarkan? Terfikir-fikir bisnes apa nak buat? Berkira-kira nak sertai kumpulan mana? Sekarang jawapannya ada di sini. Tak perlu fikir panjang lagi. Inilah masanya untuk memulakan langkah pertama you all. Jangan takut untuk mencuba. Kalau takut, sampai bila pun tak akan tercapai impian yang dihajatkan. Kehidupan juga akan tetap sama tidak membawa perubahan apa-apa. Kita tidak akan tahu apa potensi diri kita selagi tidak mencuba. Semua orang berpeluang untuk berjaya. Bezanya kesungguhan & praktikkan ilmu yang diberi.

Yang pastinya, dalam GLAM (Green Leaders Academy Malaysia) you all akan dapat capai apa yang diimpikan & berjaya seperti mereka juga. Dengan syarat....Ikut setiap step yang diajarkan, bimbingan oleh mereka yang sudah berjaya. Hanya perlu duplicate!

Dengan memulakan langkah pertama ni, you all peluang untuk menjana pendapatan sampingan yang boleh mencecah 4-6 angka SETIAP bulan.. Produk sentiasa high demand! Produk kesihatan yang pastinya memberi manfaat kepada you all sendiri & jugak ahli keluarga you all!

Selain berpeluang menjana pendapatan 4-6 angka SETIAP bulan, you all jugak berpeluang mengikuti FREE trip minima 3 kali setahun, CAR FUND, REWARD from GLAM... Macam-macam reward lagi lah. Best kan? Suka travel? Nak beli kereta idaman? You all boleh dapat.

Nak tahu macam mana nak jana pendapatan sebanyak tu SETIAP bulan? Hubungi Hana 01126438515 CEPAT! Nak mula dengan modal @ tanpa modal.. Just ask! We will guide u step by step!


GLAM to Korea

GLAM to Paris + London

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.