Sunday, February 2, 2014

Teknologi Bio Velocity Sleep Mate

Assalamualaikum & Hi

Hari ni kita bercerita pula tentang teknologi Bio Velocity Sleep Mate. Bagi yang dah tahu apa & bagaimana teknologi terkini BVSM ni, bagus. Bagi yang dah cuba & mendapat hasil yang baik... Sangat.....BAGUS!
Bagi yang belum tahu, sila baca dulu..


Cara Penghasilan Bio Velocity Sleep Mate
Disuntik/disembur garam Laut Dalam yang didedahkan kepada cahaya matahari selama sebulan pada waktu pagi SAHAJA kerana ketika ini terdapat unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan. Gabungan teknologi dari kajian selama 20 tahun, hasil kajian saintis Jerman, Garam Laut Dalam dari Korea & dikilangkan di Malaysia.

Kenapa Garam?

Rawatan garam sudah lama diamalkan di blok Soviet & Eropah timur & negeri China. Garam juga memainkan peranan penting dalam perubatan Islam & gangguan makhluk halus serta penawar racun.

Di adun dalam bentuk Bio Velocity dengan kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia, bergetar & bertindak dengan molekul air dalam badan, ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba & menghasilkan oksigen.

Bila haba dibebaskan  ia melarutkan kolesterol yang tersumbat di salur darah seperti pembuluh darah di jantung, otak dan mana-mana bahagian lain anggota badan. Apabila peredaran darah lancar ke seluruh badan, kesihatan pun akan bertambah baik dengan izin Allaah SWT. 

Hormon pun kembali seimbang, pembaharuan sel berlaku sebab itu lah kita boleh jadi semakin sihat & awet muda.

Any inquiries? Do not hesitate to contact me.. +6011-26438515..

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do leave your comment here. Thank Q dear readers.